piątek, 16 kwietnia 2010

Pierwsza notka

Cześć Wam!
To pierwsza notka na tym blogu więc wyapdałoby napisać coś więcej niż to co pisze w "O mnie" ;).
Mam na imię Karolina i od wielu lat moją pasją jest kynologia. Uwielbiam zwierzęta ale psy ukochałam sobie nad życie.
Dnia 9 lipca 2009 roku do mojego domu trafiła mała kuleczka imieniem Chelsea, która urodziła się 18 maja 2009 roku. Nie będę ukrywać,że zanim stałam się posiadaczką tej cudownej suczki w moim domu odbyło się mnustwo rozmów i debat na ten temat. Nie wszyscy byliśmy na początku zgodni ale teraz żaden członek mojego domu nie wyobraza sobie życia bez naszego psa.
Chelsea jest sunią w typie owczarka niemieckiego, kundelkiem. Niedługo skończy roczek. Uwielbia bawić się i biegać. Wulkan energii. Nie wykazuje agresji, uwielbia ponzawać nowych ludzi i nowe psy, które niestety czesto się jej boją.
Chyba tyle jeśli chodzi o mnie i o Chels. Postaram się jak najczęściej dodawać notki i pisać co tam u nas. Mam nadzieję,że mi się to uda. Poniżej zdjęcia małej Chels i tej już trochę większej ;)
Pozdrawiamy Wszystkich !
Tollerka & Chelsea!

2 komentarze: